נוג'בא הוציא הצהרה:

הג'יהאד יימשך / על ממשלת עיראק לקחת את האחריות וליצור הרתעה

בעקבות התקפת הלילה האמריקנית על מחנות הביטחון בעיראק, תנועת נוג'בא הדגישה את המשך הפעולות הג'יהאדיות עד לגירוש כל הכובשים, וביקשה מהממשלה לנקוט בצעדים מרתיעים כדי למנוע חזרה על התקפות כאלה.

לפי מרכז התקשורת וענייני המדיה של נוג'בא, בעקבות התקפת הלילה האמריקאית על מחנות הביטחון העיראקיים במחוז בבל, תנועת ההתנגדות האסלאמית נוג'בא הוציאה את ההצהרה הבאה:

הכובשים האמריקניים הפרו שוב את ריבונות עיראק תוך התקפה פחדנית ואכזרית על מחנות כוחות המשטרה הפדרלית והגיוס העממי, וכן על מתקנים אזרחיים באזורי מגורים, והראו שהם לא מכבדים אותנו ואת החוקים הרשמיים של ארצנו.

פעולה זו היא הוכחה נוספת לנכונות ההדגשות החוזרות ונשנות של תנועת ההתנגדות האסלאמית נוג'בא על עוינות הנוכחות הצבאית האמריקאית בעיראק, שבניגוד לטענות הכוזבות והמתעתעות של הכובשים, אינה בעלת אופי מייעץ כלל.

תנועת ההתנגדות האסלאמית נוג'בא בירכה את האומה העיראקית הגאה על השהאדה של אחד הלוחמים האמיצים בהתקפה הפחדנית הזו, והתפללה לאל הכל יכול שירפא את הפצועים בהקדם האפשרי.

אנו מבקשים בעקשנות מהממשלה העיראקית ומהגורמים הפוליטיים לקחת את האחריות ולמלא את חובתם באמצעות יישום החלטת הפרלמנט לגרש את כל הכוחות הכובשים. יש גם צורך לנקוט בצעדים מרתיעים כדי להבטיח שהתנהגות עוינת כזו לא תחזור על עצמה.

בנוסף, אנו מדגישים כי ההתנגדות האסלאמית תמשיך בפעולות הג'יהאדיות שלה עד לגירוש כל החיילים הכובשים משטח עיראק.

החדשות האחרונות