הוכרז בהצהרה;

הקואליציה השקרית עומדת להישמד/ ברכות נוג'בא ללוחמים התימניים האמיצים

תנועת נוג'בא הדגישה כי האזור כולו הוא שדה קרב בין האמת לבין השקר, וראתה בשהאדה של לוחמי אנסאר אללה במלחמה נגד הקואליציה האמריקאית מקור לגאווה.

לפי מרכז התקשורת וענייני המדיה של נוג'בא, תנועת ההתנגדות האסלאמית נוג'בא בעיראק הוציאה הצהרה בה בירכה על השהאדה של מספר לוחמים תימניים אמיצים במהלך המתקפה הפחדנית של ארה"ב, ותיארה אותה כמקור הגאווה של תנועת אנסאר אללה.

ההצהרה היא כדלקמן:

 

בעודנו משבחים את המכות הכואבות של ההתנגדות התימנית הגאה והאיתנה לציר הרשע האמריקאי, אנו מכריזים על הזדהותנו איתה, הן מילולית והן מעשית, כי גם הקרב והאויבים שלנו וגם גורלנו הם אותו הדבר.

מה שמתרחש היום ברחבי האזור הוא למעשה קרב בין האמת (ציר ההתנגדות) לבין השקר (ארה''ב, ישראל וכמה משטרים ערביים צבועים שמכרו את מצפונם בתמורה לאשליה של ביטחון). עליהם לדעת שגורלם הוא השפלה ובושה אומללה. אבל הניצחון המוחלט והמתמשך יהיה למי שמיהר לעזור לדת האלוהית ועמד לצד תושבי עזה המדוכאים הנמצאים במצור.

כולם צריכים לדעת שבמלחמה הזו יש שתי חזיתות, ואין חזית שלישית. בצד אחד, חזית האמת, הכוללת את ההתנגדות האסלאמית בעיראק, הרפובליקה האסלאמית של איראן, תימן, סוריה, לבנון וכל הנכבדים שעמדו לצד עזה; ובצד השני, חזית השקר, הכוללת ארה''ב, ישראל ואלו שהצטרפו לציר המרושע הזה.

קללה עליכם ועל הקואליציה שלכם! עליכם לדעת שעזרה משמיים קרובה ויום השמדתכם קרוב יותר; ביום בו המאמינים ישמחו בניצחונם.

 

החדשות האחרונות